Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

ΛΑΧΑΝΟΡΥΖΟ




1 λάχανο μεσαίου μεγέθους

1 μεγάλο κρεμμύδι

2 μεγάλα καρότα

1/2 κουτί ντοματάκια στον τρίφτη

1 φλυτζάνι ρύζι καλά πλυμμένο

ελαιόλαδο

αλάτι,πιπέρι

Κόβουμε το λάχανο σε φέτες μετρίου μεγέθους,αφαιρώντας το κοτσάνι.Το πλένουμε καλά και στραγγίζουμε.Κόβουμε τα καρότα σε φέτες.



Σε μια μεγάλη κατσαρόλα,σωτάρουμε το κρεμμύδι με μισό φλυτζάνι ελαιόλαδο.Προσθέτουμε το λάχανο ανακατεύοντας μέχρι να μαραθεί και στο τέλος τα καρότα.Ρίχνουμε 2 ποτήρια ζεστό νερό,τη ντομάτα,αλάτι,πιπέρι και βράζουμε για 40 λεπτά περίπου ή όσο χρειάζεται μέχρι να μαλακώσει το λάχανο.Ενδιάμεσα ρίχνουμε νερό όσο χρειάζεται για να μην στεγνώσει.



Το τελευταίο δεκάλεπτο της βράσης,ρίχνουμε το ρύζι και ζεστό νερό όσο χρειαστεί για να βράσει.Σ'αυτή τη φάση ανακατεύουμε συνεχώς,γιατί το ρύζι κολλάει εύκολα στον πάτο.Αποσύρουμε από τη φωτιά και σκεπάζουμε την κατσαρόλα,για ένα τέταρτο για ν'απορροφήσει το νερό.Προσέχουμε πολύ τη δοσολογία του νερού,για να μην βγει το φαγητό στεγνό.



Για τους λάτρεις του καυτερού μπορούμε να ρίξουμε λίγο μπούκοβο ή πιπέρι καγιέν.

Καλή όρεξη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου