Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ - Παιδιά γιατί είστε ανάλλαγα
Τσάμικο ηρωικό τραγούδι, μεταπολεμικής ηχογράφισης, από τη Γεωργία Μηττάκη. Στο κλαρίνο, ο Κώστας Φιλίππου (ή Καρακώστας). Ηχογράφιση δεκαετίας '50.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου