Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Έτσι μου είπαν να σας τα πω. Γεώργιος καραϊσκάκης!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Τραγούδι απο την ταινία "ΟΙ ΙΠΠΕΙΣ ΤΗΣ ΠΥΛΟΥ" σε στίχους και μουσική Νίκου Καλογερόπουλου. Ερμηνεύει ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου

.«Γαγώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Τι θαρεύσετε κερατάδες... Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε "από ημάς" συνθήκην με "έναν" κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα. Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω, άμα πεθάνω θα μου κλάσουν τον μπούτ...σον» - «Στρατηγός Γεώργιος Καραϊσκάκης, 1782-1827».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου