Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011
Φάρσα.. «I am gay» [Video]
Βάζουν ανυποψιάστους περαστικούς να κρατήσουν μια πινακίδα στοπ (από την μιά πλευρά), από την άλλη γράφει το μήνυμα “I am gay” . Δείτε τις αντιδράσεις τους, στο καμάκι..
http://to-gamato.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου