Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Φάρσα.. «I am gay» [Video]

Βάζουν ανυποψιάστους περαστικούς να κρατήσουν μια πινακίδα στοπ (από την μιά πλευρά), από την άλλη γράφει το μήνυμα “I am gay” . Δείτε τις αντιδράσεις τους, στο καμάκι..

http://to-gamato.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου