Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Ο γύφτος στον… οδοντίατρο



Πάει γύφτος στον οδοντίατρο...


Κάθεται στην καρέκλα, ανοίγει το στόμα…

Σκύβει ο οδοντίατρος, κοιτάει και τι βλέπει ;



ΟΛΑ τα δόντια, πάνω κάτω, εμπρός και πίσω είναι χρυσά !!


Ξανακοιτάει αλλά δεν βλέπει κανένα ελάττωμα.

Οπότε ρωτάει:

- Σφράγισμα;

Και ο γύφτος:


- Όχι, συναγερμό !..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου