Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011
Γενική απεργία ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ στις 5 και 19 Οκτωβρίου
Στην κοινή τους συνεδρίαση σήμερα, Τετάρτη, αποφάσισαν να προχωρήσουν σε νέες κινητοποιήσεις στις 5 και 19 Οκτωβρίου, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τα νέα μέτρα λιτότητας που αναμένεται να ανακοινώσει η κυβέρνηση.
"Θα αγωνιστούμε μέχρι το τέλος για να ανατρέψουμε αυτή την πολιτική. Η τρόικα και η κυβέρνηση πρέπει να φύγουν", δήλωσε ο γενικός γραμματέας της ΑΔΕΔΥ στο Reuters.
Υπενθυμίζεται, ότι η ΑΔΕΔΥ είχε κηρύξει απεργία για τις 6 Οκτωβρίου, ωστόσο στη...
σημερινή κοινή συνεδρίαση αποφασίστηκε να τη μεταθέσει για τις 5 Οκτωβρίου, ώστε να συμπίπτει με την απεργία της ΓΣΕΕ.
Η πρώτη ισχυρή απάντηση στα νέα μέτρα που ετοιμάζεται να λάβει η κυβέρνηση έρχεται την Πέμπτη 22/09 με την 24ωρη απεργία σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Σημειώνουμε πως αύριο 5.00μ.μ. με 5 το πρωί της Πέμπτης θα απεργήσουν και τα ταξί.
http://www.enimerwsi.com
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου