Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

ΓΙΑ ΞΑΝΘΙΕΣ


Μια ξανθια πάει ξημερώματα σπίτι αναμαλλιασμένη. Τα αδέρφια της την πιάνουν και αρχίζει η ανάκριση 3ου βαθμού.
- Πες μας που ήσουνα εχθες!
- Στης φίλης μου της Τασούλας που είχε γενέθλια.
- Και μεχρι τωρα ήσουνα εκει;
- Όχι φύγαμε με τον τακη για να με φέρει με το αμάξι και...(αρχίζει τα μυξοδάκρυα...) με πήγε σπίτι του και...(ξεσπά σε λυγμούς)...
- Λέγε μωρή! τι εγινε στο σπίτι του!
- Δυο νύχτες με βίαζε!
- Δυο νύχτες; αφού εχθες μονο ελειπες !
- Mα θα πάω και σημερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου