Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

ΧΟΙΡΙΝΟ ΜΕ ΛΑΧΑΝΟ ΤΟΥΡΣΙ


Μια αυθεντική θρακιώτικη συνταγή.Είναι πιο νόστιμη απ'όσο ακούγεται και την απολαμβάνουμε καυτερή με δροσερό,φρέσκο,κόκκινο κρασί.Δεν συνιστάται για ευαίσθητα στομάχια,αλλά μια φορά στις τόσες αξίζει!
Συστατικά

1,5 κιλό χοιριν

ό κρέας σε μικρές μερίδες

2 κιλά λάχανο τουρσί

1 κ.σ.πελτέ ντομάτας

2-3 κόκκινες καυτερές πιπερίτσες

1,5 φλυτζάνι ελαιόλαδο

2 λεμόνια

αλάτι πιπέρι

Κόβουμε το λάχανο σε χοντρές φέτες και το αφήνουμε να στραγγίσει καλά.



Σε μια κατσαρόλα,το σωτάρουμε ελαφρά,ρίχνουμε τον πελτέ και αφήνουμε να βράσει για 15 λεπτά.



Σε άλλη κατσαρόλα,ροδίζουμε το κρέας με τις πιπερίτσες και το ρίχνουμε όλο στην κατσαρόλα με το λάχανο.Αλατοπιπερώνουμε,προσθέτουμε το χυμό των λεμονιών και αφήνουμε να σιγοβράσει για περίπου 1 μιση ώρα προσθέτοντας όσο ζεστό νερό χρειάζεται.



Σερβίρουμε με ωραίο χωριάτικο ψωμί και κόκκινο κρασάκι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου