Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ - Για σήκω Γέρο του Μωριά
Τσάμικο ηρωικό τραγούδι, μεταπολεμικής ηχογράφισης, από τη Γεωργία Μηττάκη. Στο κλαρίνο, ο Γιώργος Ανεστόπουλος. Ηχογράφιση δεκαετίας '50.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου